Thursday, December 07, 2006

Kulturelle Bloggere

Oslo kan by på et stort mangfold av kulturelle opplevelser. På mandag oppdaget jeg til min store glede at selveste Lipstick Liontigers skulle spille på John Dee, sammen med bl a lillebrors band All that and a bag of chips. Totalt sett burde dette være en opplevelse som også Fellesbloggens egen supergitarist Pål ville sette pris på, men han skulle på Henrik Ibsen teater med sin kjæreste.

Hvordan står det til med kulturlivet i Trondheim? Og i Frankrike, visesangens hjemland? Og hva med dere offshorefolk, blir det noen kulturelle opplevelser ute til havs?

I dag skal jeg spise svensk kyllingbryst klasse A til middag. Jeg tok den ut av frysen før jeg gikk til jobb, så den er perfekt tint til i ettermiddag. Tilbehør blir trolig villris, strimlet isbergsalat, sitronpepper og litt sweet chillisaus med utenlandsk ettikett.

1 comment:

dr_bab said...

For min egen del har det kulturelle i det siste stort sett vært representert av sport. Har tilbragt til dels mye tid på 3 lions, der jeg har sett cricket og fotball. Vi må også huske at Øl er kultur, særlig i disse juleøltider.