Friday, December 01, 2006

Brage i Barcelona

Jeg har denne uken gjort et par mislykkede forsøk på å kontakte Brage pr. elektronisk post og tekstmeldingssystemet på mobilnettet. Jeg undret over hans manglende svar men kom så på at han hadde fortalt meg, i forrige uke mens vi satt på buss 37 og tittet ut på regnværet i Oslos gater, at han skulle til Barcelona denne uken. Noen som har hørt noe fra ham? Når er han tilbake?

Fint om herr Vik selv kunne gitt en rapport på sine reiser. Forhåpentligvis kan han også si noe om kebaben i Katalonia.

1 comment:

Brage said...

Jeg har oppdaget at min svipptur til sydlige strøk kom som en overraskelse på mange. Da jeg omsider logget meg på msn i går etter hjemkomsten, med undertittel "Back from Spain" kontaktet Pål meg straks med spørsmål: "Lille hore, har du vært i Spania?" eller noe i den duren.

Uansett, det var en trivelig tur til en konferanse om internettpanel, på det fineste hotellet i byen. Det ble store mengder tapas og paella, sjokkerende nok ikke en eneste kebab. Sist jeg var i Barcelona ble det forøvrig mye kebab, jeg erindrer at den ble servert i en slags wrap, kjøttet var "fastere" enn vi får her i landet, og det var mye tilbehør. Faktisk er det en av de bedre kebaber jeg har spist.