Friday, March 09, 2007

Bloggere i bevegelse

Det kan være liten tvil om at en oppdatering er på sin plass. Jeg lar oppdateringen få listeform:

  1. Toget er i helgen i Amsterdam. Han dro dit i dag, så han kunne ikke dra på pub med meg og se cricket i dag. Jeg er ikke sikker på når han kommer hjem, men antar det blir på søndag eller mandag. Jeg antar dette på bakgrunn av at han sa han skulle til Amsterdam i helgen.
  2. Egil er i helgen i Stavanger. Han skulle besøke en jente, men var ellers sparsom med informasjon. Han dro dit i går kveld, så han kunne ikke dra på pub med meg og se cricket. Han returnerer etter alt og dømme på mandag.
  3. Håvard har dratt tilbake til Nordsjøen. Han dro på torsdag, og dette, i tospann med hans fyllesyke forårsaket av en tradisjonsrik vinkveld på 3B tirsdag, gjorde at han ikke kunne se fotball med meg og Toget hos Martin på onsdag.
  4. Martin tapte i poker i går. Det var ikke så mye, men det var nok til at han ble sur. I dag måtte han spille mer, trolig fordi han ønsker en slags hevn, og kunne ikke dra å drikke øl og se cricket med meg, til tross for at puben ligger i bemerkelsesverdig nærhet til hans bopæl.
  5. Brage bor som kjent i Oslo, så han kan ikke se cricket sammen med meg. Men han skulle se cricket i forbindelse med et jobb- og fredagsrelatert pubbesøk. Snart drar han også til Paris. Jeg er optimist, og forventer en fyldig rapport fra unge Vik på dette punkt.

Fotnote om Torgeir Hansen:
Jeg antar at han:

  • er trøtt av kaffe
  • sover
  • ikke kan se cricket med meg

5 comments:

M said...

Takk for fine oppdateringer!

Det er riktig at Toget kommer tilbake på mandag. Jeg ønsker også å vite mer om egil og jente. Jeg vil gjerne dra informasjonen ut av ham.

PRS said...

Det bør nevnes at jeg spiste sammen med det indiske cricketlandslaget i Bombay på hotellet Taj Mahal. Dette var tilfeldig. Det var også en adjø-presse-konferanse etterpå i forbindelse med deres tur til Sør-Afrika.

PRS said...
This comment has been removed by the author.
dr_bab said...

Artig at du har vært på samme hotell som Dravid, Dhoni og Sachin. Jeg antar at dette skjedde den 27 februar. Jeg antar også at du roter, og blander Sør-afrika med vest-india.

dr_bab said...

Egil var ikke på jobb på mandag.