Friday, March 30, 2007

Påsken er her!


Endelig er det påske, jeg regner med at mange av bloggerne skal feriere borte fra sitt faste tilholdssted. Selv skal jeg til Ørsta der jeg har leid et hus. Der skal vi drikke vin, spise gourmet, gå på toppturer, flørte, og sitte i badestamp. Jeg skal innrømme at jeg gleder meg veldig, det eneste negative er at det blir vanskelig å få med seg hva som foregår i cricketVM. På Lørdag er jeg tilbake i Oslo igjen, da skal jeg se på Nine Inch Nails på Sentrum Scene, dette blir bråk og støy av ypperste kvalitet.

God Påske

4 comments:

Dr. Hall said...

Selv skal jeg på familietur til Oppdal. Jeg er ingen ivrig skigåer, men skal kanskje kjøpe meg et par ski. 5 dager på fjellet kan fort bli kjedelig, derfor har jeg allerede nå begynt å tenke på hvilke fagbøker jeg kan ta med meg.

dr_bab said...

Jeg skal tilbringe påsken i byen som kalles Trondheim. Skal jobbe mandag-onsdag, men kanskje jeg heller velger å jobbe påskehelgen, da Linda har jobbhelg denne helgen. På denne måten kan vi ha fri "samtidig". Regner med å bruke endel fritid på å følge med på nevnte VM, og regner således med at jeg blir nødt til å sende oppdateringer til kapteinen per SMS. Håper puben holder påskeåpent.

PRS said...

Akkurat som Dr. Bab må jeg jobbe, holde Norges hjul i gang, men jeg drar til Gol skjærtorsdag en liten tur. MTV-stjernen MARIT LARSEN skal spille på golsfjellet på torsdag. Det blir fantastisk!! Ellers skal jeg stå slalom fredag og lørdag i HEMSEDAL, 20 min fra mitt hjem!!!!!!!!!!!!!

Håvard Carlsen said...

Jeg feirer påsken utpå barentshavet blant is, hval og annet gøy.. men får drøye 10000 ekstra for 4 helligdager så det er jo helt greit!