Friday, March 16, 2007

Kjent stud.ass jammer på blokkfløyte



I går var jeg og Egil tilstede under en disputasmiddag her på instituttet. Jeg føler det må være av interresse for de fleste bloggerne å høre at vår gamle stud.ass, Eirik Mo, var tilstede under middagen. Jeg husker ham godt, jeg tror han var ansvarlig for våre auditorieøvinger i matte 1. Mot slutten av kvelden ble det som sedvanlig er, en litt mer uformell og løssluppen stemning, med sang og gitarspill. Det var på dette stadium av festen at Mo grep blokkfløyten fatt, og kastet seg ut i den ene slageren etter den andre. Spesielt "Sommerfuggel i vinternatt" ble godt mottatt.

1 comment:

Dag said...

Pål, Torgeir og jeg jammet såvidt jeg kan huske engang på blokkfløyte og gitar på Stavne. Hva som skjedde senere på kvelden kan jeg ikke huske.