Wednesday, March 21, 2007

Konferanse på Mallorca

Nå er våren her, og jeg innleder konferanse sesongen med et kortfattet seminar på Mallorca. Avreise er 06.15 på Torsdag, er hjemme igjen søndag kveld. Jeg skal som seg hør og bør for senior professorer bo på 5 stjerners hotell ved stranda (Grupotel Valparaíso Palace).

Tentativ konferanseplan inkluderer spennende tema som "Automatic Odds Suggestions" og "Live Multicast". Det blir nok tid til både tant og fjas også, det skal blandt annet avholdes fotballkamp med Norge/Sverige mot Tyskland/Østerrike. Som de pinglete nerdene vi er får vi et 3 måls handicap fra start av.

5 comments:

dr_bab said...

Jeg vil gjerne få uttrykke min glede over å se at Svein har entret vår bloggsfære, og samtidig ønske ham "god" tur.

Dr. Hall said...

Hjertelig takk doktor Bab. Vil samtidig beklage at jeg ikke la ved link til hotellet mitt, Egil har gitt meg kjeft for det:
www.grupotel.com

dr_bab said...

Selv om det ikke eksisterer noe robust rammeverk, er det er vanlig å legge inn slike linker i sine innlegg. Man kan bruke html-koding. Du som er en raser på datamaskiner klarer nok brasene.

Brage said...

5 stjerner er ingen garanti for god service: I Paris bodde jeg på 5stjernersen Hilton Hotel i skyggen av Eiffeltårnet. Her hadde de hverken strykebrett, skittentøyspose eller tannbørstesett som jeg forventer når jeg bor i slike omgivelser, jeg fikk heller ikke servert champagne ved innsjekking som jeg fikk i Barcelona, i tillegg måtte jeg en gang vente i hele 3 minutter på å få en taxi. Paris Hilton er altså oppskrytt!

dr_bab said...

Ad Paris Hilton: Se min kommentar på et tidligere innlegg.