Monday, May 07, 2007

Bedrøvet Brage er blitt berøvet!

Tyverisjokk! Det er med vedmod og sorg jeg herved meddeler at min bil er blitt meg frarøvet. En eller annen kjeltring har latt seg friste av doningen min en gang mellom torsdag kveld og i søndag ettermiddag, og forsvant med rubbel og bit. Det at jeg nettopp hadde spandert både tigervask fra Esso og full tank på bilen gjør det ekstra hardt å svelge. Bilen, en Mazda 323, var kun 16 år gammel og hadde mange gode år igjen på veiene. Jeg er takknemlig for alle de stunder vi fikk sammen, og innser at jeg nok aldri vil få høre på Iron Maiden med grumselyd fra kassettspilleren igjen.

5 comments:

Dr.Kvant said...

Kondlolerer. Har selv vært borte i et forsøk på frarøveri av min bil så kjenner til sinnet og forargelsen du sitter inne med. Heldigvis klarte de ikke å bryte opp min rattlås:)

Dr. Hall said...

Hvis bandittene hadde blitt tatt ville de uansett ikke fått mer enn en skjennepreken. Jeg er for innføring av lenkegjenger i Norge

PRS said...

Jeg sendte et blikk som bare en mor kan gi sitt barn nå. Tyvene var kanskje ute etter Maiden kasettene.

Brage said...

Tøfft, jeg fant opp et nytt ord som gav unikt treff på google.. se første ord i teksten!

Thomas said...

Det var vel tigervasken som gjorde utslaget..