Friday, May 25, 2007

Nerdeindex - Hvem er best?


I am nerdier than 80% of all people. Are you a nerd? Click here to find out!


Jeg mistenker at det er høy nerdefaktor blant bloggerne. Jeg fant en test via LangePål som gir et tall på hvor nerd man er, selv er jeg mer nerdete enn 80% av befolkningen. Hvor nerdete er dere? Hvem er mest nerd? Kan noen hamle opp med LangePål sin score på 94? Selv mistenker jeg at kanskje Svein er den største nerden, men har på følelsen at også Pål kan score høyt på testen.

5 comments:

PRS said...

Jeg fikk 98%. All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!!
tror det var at jeg går ut i helgene med venner som reddet meg fra 100%. lollerskater.

dr_bab said...

Jeg fikk 67%. Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.

Dr. Hall said...

Hva faen, jeg fikk 87%... "High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!."

Trodde ikke jeg var så nerdete. Det er kanskje fordi jeg driver litt med data. For øvrig tror jeg toget har høyest nerdescore. Men testen unnlater viktige tema som rollespill og magic.

Dr.Kvant said...

Selv fikk jeg en score på 73%, mid-level nerd. Jaja, nok om det- da får jeg nerde litt mer, kanskje programmere litt på min linux simmuleringspc:)

M said...

Jeg fikk 82%. Toget fikk 99%, selv om testen ikke berører hans hovednerdeområder. Jeg antar testen er noe unøyaktig i de øvre percentiler, kanskje finnes det mer velegnede tester.

Fenomenet opptrer i IQ-tester også, blir omtrent som å zoome.