Wednesday, June 13, 2007

Egil i Korea

Egil befinner seg for tiden i Korea, der han deltar på en konferanse på en øy i havet1. Han dro forrige fredag, og var heldig nok til å få oppgradert flybilletten sin til business class fra Amsterdam til Seoul.

Konferansen varer fra mandag til fredag, og på tirsdag holdt Egil formodentlig en visuell presentasjon av sitt arbeide. Etter at konferansen er ferdig, skal Egil bo to dager på hotell i Seoul, og feriere litt. Han valgte et ganske flott og dyrt hotell, da han syntes det var viktig å ha et hotell som ligger sentralt og som tilbyr bruk av treningsstudio til sine gjester.

Til tross for at han flyr innom Amsterdam på vei hjem og har feriedager til overs skal han ikke stoppe her i nevneverdig tid, så han returnerer til Trondheim på tirsdag.

1Det kan hende at øya heter Jeju island

4 comments:

dr_bab said...

SNODIG EFFEKT:

Rett etter jeg skrev dette blogginnlegget fant jeg det ikke på blogggen.

Etterhvert oppdaget jeg at innlegget var synlig på http://www.felles.blogspot.com, men ikke på http://felles.blogspot.com

Brage said...

Jeg snakket litt på MSN med Egil på søndag tror jeg det var. Det tok litt tid før jeg oppfattet at han var i Korea, lurer på om samtalen har foregått uten å bruke ord med æ, ø og å siden jeg ikke merket noe, eller kanskje han har tatt med en såkalt laptop hvor disse bokstavene er å finne?

Forresten er bilen min funnet, dens tilstand er dårlig fikk jeg nettopp vite, jeg skal selvfølgelig skrive mer når jeg får vite noe konkret.

Thomas said...

Hvorfor poster ikke Egil til bloggen selv? Har de ikke dette Internettet i Korea?

Dag said...

Jeg kommuniserte også med Egil nylig. Han var oppe tidlig så han var en dag foran meg. Jeg anbefalte ham å ta en tur til den demilitariserte sonen mellom Nord-Korea og Sør-Korea. Det blir spennende å høre om han fikk tid til å ta denne turen.