Friday, June 29, 2007

Sommersjokk for bloggere?

I dag har jeg vist sommerferie, dette var så sjokkerende at jeg har bestemt meg for å jobbe et par dager til i neste uke. Grunnen til sjokket er nok væravhengig, de siste dagers nedbør har rett og slett gjort at jeg har glemt sommeren og heller lengtet etter høststormer og snø. Det er også ganske lenge siden jeg brukte shorts, hvis man ser bort ifra de ganger jeg har spilt squash. Men nå som sjokket er iferd med å slippe taket, kan jeg meddele Bloggen mine planer for de neste 3 uker. Jeg skal ikke gjøre en dritt første uken, med untak av litt sportslige aktiviteter som øl, beachvolley og se cricketoppdateringer på nett. I juli skal jeg til Island for å gå på vulkaner, snakke gammelnorsk, og prøve islandsk kebab. Jeg skal også en tur til Kongsberg for å høre på jazz, drikke øl, snakke gammelnorsk og prøve kongsbergsk kebab. Nå skal jeg ut og drikke øl, spise husmannskost, snakke gammelnorsk og tøyse litt.

2 comments:

Dr. Hall said...

Du bør kanskje legge turen innom kebab husid når du er i reykjavik

dr_bab said...

Jeg ønsker deg velkommen til Kongsberg. La meg anbefale et besøk til homseøya.