Tuesday, July 15, 2008

Forskning

Hallo. Undertegnede et al. har over lengre tid forsket på et par meget avanserte problemstillinger. Datagrunnlaget pdd er ca. samme antall som bloginnleggene på fellesblog'en. Forskningsresultatene taler som alltid sin klare tale, men det er nok på tide å snoke opp hva folk i denne mer velartikulerte og intellektuelle blog'en mener. Sakene er som følger:

1. Hva er rarest av (i en alder av 28 år) å aldri ha smakt kaviar, eller aldri å ha vært i Bergen?

2. Hva er rarest av å koke en grill, eller å grille en wiener?

Svar kan gjerne begrunnes.


Ps! Har byttet fra vake-anders til anders pga relativt lite vaking på nett på sommerstid.

12 comments:

dr_bab said...

Det er interresante ting du tar opp. For å ta det punktvis:

1. Jeg vil påstå at det er rarest å aldri ha smakt kaviar. Det er sikkert mange som går igjennom livet uten å føle noen trang til å reise til Bergen. Det er ganske langt dit også.

2. Disse tingene er mye mindre rare enn punkt 1. Begge deler funker forsåvidt sånn passe, men man må huske å snitte hull i skinnet på wienerpølsene. Det rareste blir nok å koke grillpølsene, ettersom de blir ganske vasne siden de ikke har skinn. Men det er jo fortsatt pølser, og derfor kjempegodt.

Dr. Hall said...

Det er jo kjemperart å spise kaviar med tanke på at det faktisk er fiskemensen

dr_bab said...

Har du noengang spist kaviar Svein?

Dr. Hall said...

Tror jeg har smakt kaviar en gang, husker ikke helt. Det lukter i allefall grusomt. Men det er naturligvis forskjell på norsk kaviar (most fiskemens med majones) og vanlig kaviar

Unknown said...

Jeg hadde ikke smakt kaviar (kun type tube, da) før for et par år sida. Det smakte akkurat som forventet.

dr_bab said...

Skuffende at du i det hele tatt smakte da Andders, når du hadde holdt ut så lenge. Kult å leve hele livet uten kaviar.

Unknown said...

Sant nok, men husk at jeg lever et helt liv uten å spise sjokolade allerede...selv om jeg har ryki borti det ved at par anledninger - god damn.

dr_bab said...

Et "liv" uten sjokolade?

Unknown said...

Ja, det har som kjent en heller ugunstig smak.

dr_bab said...

Hahaha!

Sier du at du ikke liker sjokolade?

Det er faen meg omtrent tusen ganger så rart som å steike en Wiener.

dr_bab said...

Jeg trur du juger!

Unknown said...

Ja, det er jævlig rart, derfor er det heller ikke noe å forske på. Det var pga meg at foreldra mine først tenkte over at krones is, jordbær, er full av sjokolade. Jeg kasta bunnen når jeg var kid, smakte dritt. Nå er det jo sjokolade over hele blitt.

I det hele tatt er det latterlig mye sjokolade på is. Kan de ikke gi f i å dyppe lollipopen og frisk-isen i sjokolade? Og mest av alt: Når man kan velge mellom krones is jordbær og sjokolade - hvorfor er det da sjokolade på jordbærversjonen??? Er jo ikke noe valg lenger da, satan.