Thursday, July 03, 2008

Sommerplaner

Pål skal til Tallin med damen sin, der regner jeg med de skal traske nedover Pikk.
Dag skal til Norge, men han har ikke ferie før i August. Før den tid skal han til en spesialist for å undersøke sin fot som har blitt skadd pga løping.
Bab er i Sørøst-Asia med Linda, og har hatt en levende slange på kroppen.
Christian vurderer å dra til Slovenia for å klatre.
Selv skal jeg ha 3 uker ferie, og begynner med å traske over Hardangervidden fra Finse til Haukeli. Deretter skal jeg sikkert til Estland en tur, og så til Lerkendal Stadion å se på MAIDEN!

Hva med resten?

5 comments:

Thomas said...

Jeg skal til mosjøen på kombinert familie- og hyttebesøk en ukes tid nå ca 14. og så skal jeg og bruttern til syden eller liknende en ukes tid. Vil flere være med til et varmt sted rundt 20.juli så heng på! Vi har sirup i ræva og dermed ikke bestilt tur enda..

Dr.Kvant said...

Selv skal jeg på en liten 4-ukers tur til Cuba, Peru, Bolivia og Brasil. Reisen kan følges på en konkurrerende reiseblogg . På veien skal det drikkes store mengder mojitos (og handles sigaretter!), Machu Picchu skal inspiseres, man skal finne seg en sivøy og padle rundt på Titicacasjøen og damene på Copacabana skal tas nærmere i øyensyn.

God sommer!

PRS said...

sigaretter? jeg trodde du hadde et prinsipp mot røyking prof. fjeldberg, men at kake gikk greit

Dr. Hall said...

Selv skal jeg til Irland for å være gjest i 2 bryllup. Dette er ikke før i september/oktober dog, mulig det blir et par småturer eller noe før den tid.

Dr.Kvant said...

Hår jo ann å kjøpe sigaretter uten å røyke de selv? Er nok mang en nordmann (les Bab og H) som kan tenke seg å røyke kubanesere...