Tuesday, July 01, 2008

Sletten vs Hulken

Igår kveld dro jeg på meg treningsbuksa og labbet bort til gymen her på Veslefrikk. Etter god oppvarming dro jeg til med hele 2 repetisjoner på 60kg, noe som er bortimot maks for meg. Veldig fornøyd med det gikk jeg over på tricepsmaskinen her ute. Da kom det inn den største og sinteste mannen jeg noensinne har sett. Han var skalla og hadde flippskjegg og gikk rett bort til benken.. 10-12 repetisjoner på 160 kg, 2 ganger. Etter dette satte han på 85-95 kg til, sprayet inn en slags spray inn i nesa, noe alla sprayen som bab pleier å ta meg seg fra england. Så brølte han veldig høyt, slo seg på brystet og tok 3 repetisjoner på 245 eller 255kg, jeg mista tellingen..

Ved lunsjen idag så nevnte jeg dette til boresjefen her ute, og da sa han at dem hadde måtte kjøpe 100kg til med vekter til han livsfarlige mannen der. Forøvrig sa boresjefen at han var på med på landslaget til Norge i konkurransen , verdens sterkeste mann. Til vanlig drev han visst og dyttet biler og løftet dekk og sånne ting..

PS! Hvor mye jeg tok på tripcepsmaskinen nekter jeg å si...

3 comments:

Brage said...

Han vet sikkert ikke hva hovedstaden i Burkina Faso heter, eller hva som er den tredje største flyplassen i Uruguay!

Thomas said...

Du vet hva de sier.. stor oppe, liten nede..

M said...

Kom ihug den gamle lære,
lett å løftes, tungt å bære.