Monday, August 06, 2007

GLAD

Jeg har hørt rykter om at egil inviterer til grilling og mojitolag hos han førstkommende onsdag! Det er jo bare helt fantastisk, er så glad utpå sjøen her:-)
Gladeste budskapet er at selveste dalaker lund har tenkt seg på festen... Trudde mannen hadde forduftet men skal bli moro å drikke han under bordet igjen!
Jeg anbefaler og inviterer alle trondheimere, trøndere og alle andre til å ta seg en tur til egil og tømme barskapet hans!! Vi fortjener en dag fri på torsdag nå som det er sommer og greier! og hvem vet, kanskje havner stjerna der den hører hjemme også:-)
Svein, ta med Kubbe!!!

6 comments:

Dr. Hall said...

Dristig valg av Egil å arrangere selskap på en onsdag. Kanskje har det sammenheng med værmeldinga? Det er kanskje best å sikre gjerder og lignende før mojitoene begynner å flyte

dr_bab said...

Dalaker Lund kommer neppe til å dukke opp. Så vidt jeg vet er min far den eneste i verden med dette etternavnet etter at jeg og min søster byttet til kun Dalaker.

Forøvrig fikk jeg så inn i helsike vondt i hodet etter festen på lørdag at jeg ikke klarte å se Community Shield kampen.

Håvard Carlsen said...

LOL!
For en gjeng...

Thomas said...

God damn. Serveres det grøt?

Brage said...

Grøt på en onsdag? Har verden gått av hengslene der oppe?

dr_bab said...

Thomas har jo vært hos tannlegen, og kan ikke spise fast føde. Antar det er derfor han etterlyser grøt.

Han fortalte meg på søndag at han hadde kjøpt Yohgurt for 150 spenn.