Wednesday, August 22, 2007

Nok en migrering for toget

Toget (herav T) har nå flyttet inn hos Martin (herav M). Dette er tredje gangen han flytter på svært kort tid. M og T blir samboere fram til M flytter inn på øya mellom 7. og 10. September. M, T og Vibeke blir nå boende sammen, det kan bli ganske trangt og intimt. Leiligheten var temmelig full av møbler etc., det var knapt nok rom for Ts nintendo spill.

Jeg er både trist og stolt nå som T har forlatt redet. Jeg vil savne han, men samtidig er jeg stolt over at han nå flytter for seg selv og blir selvstendig.

3 comments:

dr_bab said...

Betyr dette at Toget skal ta over Martins leilighet permanent? Eller må han flytte enda en gang?

Dr. Hall said...

Toget skal ta over Martins leilighet på permanent basis. Dette er visst avklart med huseier. Så fra nå av blir alle nachspiel avholdt i danielbaksveita

dr_bab said...

Det er godt at vi slipper å endre våre vaner. Jeg gleder meg til å drikke øl hos Martin etter at det har blitt hos Toget, og øldrikkingen kan kombineres med Nintendo 8-bit. Jeg vil påstå at dette er øldrikkingen i den reneste, mest opphøyede form, slik det var ment fra naturens side.