Sunday, August 05, 2007

Thomas - best på skjegg!


Jepp [vi heter begge Thomas]! Som vi alle vet har nå T hatt en jævlig god og lang omgang uflaks, eller som vi sier det, statistisk uflaks bullshit [spiller poker, for store penger]. Disse gutta har altså trosset det vi på tele lærte var fact, nemlig at p * n >= 5 for at fact er fact. nuvell. Kan jeg nå rette oppmerksomheten mot BYGGING. spesielt nevnt BYGGING AV GJERDER.

Jeg vil herved ha en FORKLARING på at 3 *TRE* planker med gjerde falt sammen da jeg forsøkte å klatre over et tilsynelatende solid gjerde. Det verste var at en kom etter en (les:uventet). Resultatet var at jeg slo mitt ansikt i asfalten, noe jeg ikke ønsker å ta lett på, i og med at jeg brakk en fortann på en (for meg) arbeidsdag og fikk et kutt over øyet som blødde som faan. De andre tennene var faktiske ømme. Faktisk vil jeg ha en forklaring på et arbeide utført langt, uansvarlig, langt under par, fikk bestå. Si meg, eier ikke huseier ansvarsfølelse?

I og med at jeg skulle hatt ferie idag, synes jeg det er ekstra råttent av den som har lagd gjerdet at det falt sammen; Forklar degs elv, din dritt!

Jeg vil herved krangle på at det gjerdet var et gjerde.

OPPDATERING: Jeg har nå, på en søndag, vært hos tannlegen. Den ene tanna må få krone, mens to andre er berørt men trolig overlever. Jeg er satt på yoghurt i en uke for å ikke belaste tenna. Herlig. Billig var det jo heller ikke med 100% tillegg.

1 comment:

dr_bab said...

Jeg må innrømme at jeg lo mere og mere ettersom du falt gjennom en, og så to, gjerdeplanker. Men når den siste gikk, og det klasset i asfalten, da skjønte også jeg at moroa var over...