Thursday, August 02, 2007

"Mye" Zappa



Jeg er svært glad i musikken til Frank Zappa, han har vært en favoritt i mange år nå. Frank var som kjent en veldig produktiv artist, han ga ut 57 album mens han levde, og 18 har blitt sluppet etter hans død. I tillegg finnes det en haug bootlegs (Zappa skal være den nest mest bootleggede artisten i historien, etter B.Dylan) og det å skaffe seg en komplett samling må sees på som "vanskelig". Jeg har nå skaffet meg en slik mengde med Zappamusikk på min jobb-PC at jeg kan høre kun Zappa i over tre døgn kontinuerlig (73 timer, 29 minutter og 19 sekunder for å være nøyaktig), uten å høre det samme sporet to ganger.

4 comments:

Brage said...

Det var mye Frank. Tør jeg spørre om hva som er det mest spilte Zappa-sporet? Mener at Mediaplayer logger den type info..

dr_bab said...

What's the ugliest part of your body, fra mesterverket We're only in it for the money med 33 play counts.

dr_bab said...

(Nå hørte jeg på den en gang til, så nå er det 34 play counts.)

Thomas said...

Jeg liker Zappa, men Zappa liker sikkert ikke meg.