Sunday, November 02, 2008

FLAKS

Ikveld var jeg og Thomas bl.a på blæst. Etter "litt" alkohol innenbords fant vi ut at det var lurt å legge jakka under nærmeste bord før vi slang oss ut i kjent stil på dansegulvet. Etter å ha herja der og satt inn radaren på ei fin journalist gikk vi fornøyde tilbake til bordet vårt men da var jakkene våres borte vekk! Etter å ha å snoka etter dem til stengetid gikk vi til utgangen jakkeløse men da så jeg plutselig en svart frakk som viste seg å være min. Veldig merkelig siden jeg pakket frakken min(og det er ingen fretexfrakk akkurat) inn i Thomas sin jakke men men..
Bra en jakke kom til rette da og flaks at den var min..Tok en sympatiøl etter dette men jakken til Thomas dukket ikke opp.

4 comments:

Thomas said...

For de som ikke forstod budskapet: SATAN! SAAATAN! SATANS IDIOTER som tok min 100% anonymo varme hettegenser med skjerf og lue! JEG BRUKTE TID PÅ Å FINNE DEN LUA! I helvete! JEG MÅTTE VENTE UT KØEN FOR Å FÅ TAXI HJEM, så jeg ikke skulle dø av kulde! SINNE, SINNE!!!

Thomas said...

Os skjerfet var en gave ifra dama, og jeg har en matchende lue sted, dette blir sikkert dødspop. Leve elektronisk sporing.

Thomas said...

Fuckings leve elektronisk krage til alle andre!!

Thomas said...

Som i for øvrig obligatorisk film.