Monday, November 17, 2008

Iver velger noe søtt til kaffen

Jeg var nettopp på Tapir storkiosk der jeg så Iver Brevik. Han så litt forbauset ut, kanskje har han ennå ikke vent seg til den nye innredningen. Etterhvert fant han fram til hyllen med bakervarer, og forsynte seg med to skolebrød fra skuffen og puttet dem i en pose før han lukket skuffen etter seg. Etter en liten tenkepause åpnet han nølende skuffen igjen og tok også et tredje skolebrød. Han gikk så videre til kaffeautomaten der han fyllte opp en kaffekopp.

5 comments:

Krana said...

Dette var en viktig nyhet. 3 skolebrød var mye til kaffen, kanskje det var middag. Håper han passer på blodsukkeret.

PRS said...

jeg har allerede rukket å spise 2 kebab i istanbul. det er bedre kjøtt, men lite saus.
I den andre kebaben fikk jeg "2 rom" i lefsen rundt. Et rom til pommes frites og det andre til kjøtt, tomat og salat. Jeg fant dette lurt.

Unknown said...

Veldig mye mas om han Iver-fyren, da? På den andre siden er det ikke normalt å kjøre 3 skolebrød per kaffekopp. Tenkte først krana hadde glemt at han kanskje skulle dele med noen, men han kjøper jo faktisk bare én kaffekopp. Kanskje mannen har unger? En snill, og en ikke fullt så snill som bare såvidt fikk skolebrød? Dette vet vel dere da det er Iver-intro lærdom, skulle jeg tro?

Krana said...

http://www.flickr.com/photos/26485280@N07/2711971455

Thomas said...

I så fall må den ene kid'n under tvil ha gjort seg fortjent til det skolebrødet! Iver lar nok vedkommende slippe med tvilen, noe som er et godt tegn nå rett før eksamensperioden.