Friday, November 14, 2008

Musikktverrsnitt

Jeg leste på dagbladet om en artig lek der man skulle sette ipoden sin (evt. Winamp, mediaplayer etc) på shuffle, og så skrive opp de fem første sangene som kom opp, som et slags tverrsnitt av musikksmaken sin. Det var visst ikke lov å jukse skreiv dem. Her er min liste:

    1 Black Sabbath-Cornucopia
    2 Jethro Tull-Rainbow Blues
    3 Led Zeppelin-That's the way
    4-Frank Zappa-Regyptian Strut
    5-Miles Davis-The Pan Piper



Jeg oppfordrer alle bloggere til å publisere sine egne lister!

2 comments:

Brage said...

Må gjøre en vri her, har ikke iPod.. Men jeg la all musikken min som jeg har på jobb inn i Winamp og randomiserte rekkefølgen, her er top5:
Ozzy Osbourne - See you in the other side
David Hasselhoff - California Dreaming
RHCP - Wet Sand
Pearl Jam - Even flow
The Hærmætti Tysland Band - Fessi foill

Mye rar musikk på PCen skal jeg love..

Unknown said...

Shit/moro, brutalt opplegg det her...

Be your own pet - Food fight
These arms are snakes - Cavity carousel
Bloc Party - Kreuzberg
Mogwai - Team handed
Hold steady - Joke about Jamaica