Thursday, April 15, 2010

California

I anledning M's opphold i statene var jeg og Hansen på besøk der de siste to ukene. Blant annet stakk vi en tur innom LACMA-museet(Los Angeles California Museum of Modern Arts) noe som var en virkelig åndelig opplevelse. Blant annet fikk vi sett dette fantastiske verket som jeg virkelig følte ressonerte i sjelen.



Blant andre ting som kan nevnes er Hansens kommentar etter en dag på Venice beach med skyfri himmel: "Hvordan holder de ut å få samme melding hver dag; the forecast for tomorrow is twenty degrees and sunny". Hansen er visst litt mer glad i det hjemlige været enn enkelte andre bloggere



Personlig må jeg forøvrig uttrykke min skepsis til overdreven soling uten god beskyttelse som nedenstående bilde kan attestere om



Hansen fikk også med seg en kebab under turen. Vi får avvente kommentar fra han om kvaliteten.

Ellers ble det spist mye sushi på turen siden det var svært populært med slike restauranter i byen og kvaliteten var fortreffelig. Ingenting som litt rå akkar før en god fest.

4 comments:

dr_bab said...

Det er bra at dere beriker dere med museum, det er kjempeviktig med museumsturer når man er på ferie. Målet må være å alltid lære noe.

Kebabbildet står til terningkast seks.

dr_bab said...

For øvrig kan Torgis være fornøyd med dagens værmelding: Nå snør det for satan.

Unknown said...

Jeg er 100% enig med Hansen. Samme værmelding året rundt, dag etter dag, må være helt ræva. Årstider er julaften.

M said...

Takk for hyggelig besøk, forresten.