Saturday, April 17, 2010

Syndebekjennelse

I dag var jeg i byen for å handle bukse. Jeg fant en ok bukse på Solid og tok den med inn i prøverommet. Der inne kokte det etterhvert over for meg på grunn av den satans musikken de spilte. Jeg overveide å forlate butikken uten å handle, men ombestemte meg. På vei ut av butikken kom det så en av de værste sangene som finnes, jeg tror den er av Justin Timberlake (Jeg er ganske stolt av å ikke vite navnet på en eneste låt av den "mannen" der). Jeg angret som en hund på at jeg ikke hadde løpt ut av butikken for lenge siden, og følte meg skitten og fikk en skikkelig klump i halsen. Jeg forta meg å smelle noe Zappa i øra på høyt volum, og vaklet skamful videre.

2 comments:

Unknown said...

Musikkvalget i klesbutikker er helt jævlig. Man kan sjelden si man har handlet uten å få griller i hodet, bare av den grunn. Bekmørkt er det.

dr_bab said...

Det er nettopp derfor jeg burde ha forlatt butikken.

Hvis alle var flinkere til å boikotte dem så kunne de kanskje la oss få handle i fred til slutt.