Friday, April 16, 2010

Mega Man 10



Helt plutselig har Mega Man 10 kommet. Trailer finnes her.

8 comments:

Krana said...

Genialt! Nå ble det plutselig ikke så ille å være syk

dr_bab said...

Har du fått Roboenza?

Krana said...

Ja, og eneste håpet er å runne Megaman10 slik at Dr.Wily kan få tilbake sin "medicine-making machine" og kurere sykdommen. 1/8 bosser nede hittil.

dr_bab said...

Detta er tøft. Nå har jeg også lasta ned. Blir et kappløp:-D

dr_bab said...

Det er ganske vrient. Jeg har fått has på Nitro Man, Strike Man og Pump Man nå.

Solar Man og Commando Man var vanskelige synes jeg, satser på å ta dem med et lurt våpen etterhvert.

Krana said...

Ja, bra utfordring! Jeg har ikke kommet lenger siden sist, heller ikke fått spilt så mye, men har hatt et forsøk på de fleste bossene for å teste om freeze-man våpenet funker på dem. Digger at man nå kan bytte våpen med en knapp.

dr_bab said...

Som ventet var vann-våpenet kjempebra mot Solar Man. Nå regner jeg med å smelte ismannen med sol-kanonen min.

Så gjenstår bare Blade Man, som foreløpig virker helt umulig.

dr_bab said...

Nå har jeg tatt alle bossene. Fant et mønster på Blade Man, virket ikke som det var noen våpen som var spesielt bra.