Monday, April 19, 2010

NM i oddsen

For tiden foregår NM i oddsen på http://www.norsk-tipping.no/. Dette er gratis så konkurransen er knallhard selvom jeg selvsagt var storfavoritt før konkurransen begynte. Oddsen er jo min hjemmebane! Jeg var dessverre i Kina under første runden men kom sterkt tilbake i Runde 2:-)



1 Sletten, Håvard, Trondheim, 77,73
2 Hansen, Karsten, Oslo, 62,41
3 Hollum, Arild, Straumen, 52,01
4 Sørgård, Petter A, Sykkylven, 48,46

For dette får jeg et reisegavekort på 6000Nok. Jeg er også på 2 plass sammenlagt hvor topp3 får premier!

Dette var vinnerbongen, var litt heldig med utligningen til Brann men sånn er fotballen! Ante meg at Brann skulle sleipe inn en goal på slutten så antagelsen gikk i boks.

6 Wigan - Arsenal, H, 6,20, H 3-2
18 Kristiansund BK - Kolstad, B, 4,25, B 3-4
79 Brann - Vålerenga, U, 2,95, U 1-1

3 comments:

dr_bab said...

Litt heldig med Brann, men kald beregning med Wigan:-D

Thomas said...

Noen satser på flaksen, andre spiller poker hehe

Unknown said...

Vi kan vel si at de 10 siste minutta generelt var rimelig gunstige. Likevel er det jo imponerende å banke inn alle tre kampene til den oddsen.

Det blir dog superviktig for Slettspill AS å følge opp i runde 3, ellers er det jo rimelig obvious for Tippenorge at var et lucky shot in the dark...