Monday, July 02, 2007

Egil og Lalas ble skotthyllmestere

På lørdag var vi på den årlige skotthyllfestivalen i Trondheim, og deltok til og med i konkurransen. Selv ble jeg slått ut i første runde, men Egil og Lalas viste stort talent og vant hele sjiten! Premien ble en vandrepokal, det er usikkert hvem som tar vare på den.

Dette er et imponerende resultat, spesielt med tanke på at en spiller (Lalas) ble skadet under semifinalen. Skaden oppstod da han gikk på trynet i grusen pga. overstadig beruselse.

4 comments:

dr_bab said...

Dette er jo utrolig stilige nyheter! Jeg vil gjerne høre hva Fettern og Paul hadde å si om saken - og hvordan var deres prestasjoner i konkuransen?

Dr. Hall said...

Fettern og Paul gjorde det nokså bra, de ble utslått på elg/jeger/oppsynsmann (papir/saks/stein) etter uavgjort i kvartfinalen så vidt jeg husker.

Når det gjelder reaksjoner, så var det nok ikke så populært at to fulle nybegynnere gikk av med seiereren. Pokalen som Egil/Lalas skulle få "forsvant" rett før premieutdelingen. Den er fremdeles sporløst "forsvunnet".

Dr.Kvant said...

Fettern og Paul ble utslått i semifinalen, av undertegnede og Lalas:) Gjett om det varmet mitt hjerte, å knuse Fettern på hans hjemmebane! La meg også opplyse at Svein og Edel ble utslått i 1. runde, av undertegnede og Lalas:)

Kan ikke si jeg er overrasket over at pokalen "forsvant" med tanke på Lalas sin opptreden... I jubelbruset i etterkant satte han seg bl a i potetsalaten...

dr_bab said...

Så Egil og Lalas har altså ikke fått noen pokal?