Saturday, July 28, 2007

Forsinket kjendispost

Pga. latskap har jeg ventet lenge med å poste min fantastiske opplevelse på flight SK823 fra Oslo til Trondheim 23. juli kl. 23.30. Da jeg kom inn i flyet observerte jeg Jahn Ivar "Mini" Jacobsen hjelpe en stakkarslig dame med å løfte bagasjen hennes opp i lukene over setene. Da "Mini" ikke er den høyeste mannen i verden, medførte dette store anstrengelser for eks. B\G og Rosenborgspilleren.
Da jeg endelig kom fram til setet mitt må jeg si at jeg var litt forfjamset over mannen som satt ved siden av meg. Noe var fryktelig kjent med denne tysktalende mannen, men det var ikke før kameraten hans vekket han rett før Værnes og kalte han Karl at jeg forsto hvem han var. Bundesligas toppscorer gjennom fire sesonger på åttitallet og Europamester, Karl-Heinz Rummenigge, har pustet meg i øret hele veien fra Oslo til Trondheim. La meg også nevne at Rummenigge hadde "Economy"_billetter mens "Mini" var storkar og kjørte "business".

3 comments:

dr_bab said...

Hva i helvete skulle Karl-Heinz i Trondheim? Er han gammel bundesfreunde med Rune Bratseth?

Brage said...

Dette er den største kjendisobservasjonen som er rapportert til Bloggen! Jeg kan nevne at da jeg gikk av et tog på Oslo S, så jeg svenske Jesper, kjent fra OJ-showet, på perrongen. Senere samme kveld kom jeg i skade for å fortelle en kamerat at jeg hadde sett "Jesper gå på toget som jeg satt på". Dette er selvfølgelig blodig urettferdig ettersom Jesper bruker rullestol, og jeg fikk straks passet mitt påskrevet.

Thomas said...

Høres ut som tyskeren er en mer fornuftig mann enn Mini, buisness og economy class er jo vanligvis samme seter innen norden.