Monday, March 10, 2008

Brage vender fjærene med vinden!

I går så jeg en del av Wigan-Arsenal, sammen med blant annet Brage. Han forbløffet meg med å fortelle at han var blitt Arsenal-supporter. Det siste jeg hørte om Brage og engelsk fotball var at han var Southampton-fan, men nå har han altså valgt å istedet heie på det laget som ligger på toppen av tabellen.

Kan vi stole på at han holdt seg til Brann gjennom de tunge 90-åra, eller snudde han seg, da som nå, til laget på toppen av øverste divisjon, og heiet fram Troillungan? Man vet aldri med en medgangssupporter!

6 comments:

Toget said...

HEIA ODD

Håvard Carlsen said...

Dette er det verste jeg noengang har hørt.
Bytte lag..... UTROLIG

Brage said...

Southhampton er fremdeles mitt favorittlag i England, uten tvil. Men for å kunne strø litt salt i sårene til kollegiale United og Liverpoolfans valgte jeg FØR sesongen å støtte Arsenal i PL, det var et klokt valg.

dr_bab said...

Artig at du ikke kan skrive navnet på favorittlaget ditt.

PRS said...

dette er en skandale av dimensjoner!!!!!!!!!!!!!!1

Brage said...

Gikk unna isted ja, gøy at dere endelig kan mobbe meg for noe fotballrelatert. Uansett, er minifraksjoner av følelser som er i spill her, Brann har ca 99% av mitt fotballengasjement, det som beskrives i dette innlegget er altså fordelingen av den resterende prosenten.