Monday, March 17, 2008

Farvell, bedritne vrak


På fredag fikk jeg mitt gamle vrak vraket, som jeg av latskap hadde utsatt å gjøre i omtrent 6 måneder. Men det var fort gjort, 'vårrengjøringen' tok meg tilsammen i underkant av 2 timer, inkludert rydding og henting. Billig var det også, bare 500 spenn, så med en vrakpant på 1500 var det faktisk lønnsomt. Nå gjelder det bare å bli kvitt sommerdekkene jeg knapt har kjørt på. Pluss å unngå gamle vrak i fremtiden!

Hvordan står det til med bilparken til øvrige bloggere? For meg er det sykkel som gjelder.

5 comments:

dr_bab said...

Jeg har ikke bil, men Egil har en gammel bil. Hans gamle bil kan imidlertid langt ifra kalles noe vrak; den går som en klokke fremdeles.

dr_bab said...

PS.

Av og til har jeg leid meg et vrak.

Dr. Hall said...

Selv er jeg eier av en hyundai elantra 97-modell. Det er en god bil i forhold til prisen! Har kun hatt problemer med den èn gang; det elektriske vinduet kollapset i sommer

Thomas said...

Jeg drømmer om en elektrisk bil. Trenger bare kort rekkevidde, men de nyeste kan kjøre omtrent 30 mil dersom jeg ikke husker feil.

Toget said...

Jeg har ikke bil selv, men har ved et par anledninger lånt Egils sjarmerende vrak.