Wednesday, March 19, 2008

Genser på skiva??




Nå nettopp skulle jeg til å lage meg lunsj. Til dette formålet hadde jeg kjøpt inn pålegg og brødet 'grovt, italiensk fjellbrød' ifra Trønderbakeriet AS på Bunnpris. Først trodde jeg det var feil brød, og at dette var et gammelt brød med mugg. Men så ser jeg en forbannet TRÅD innbakt i brødet mitt!?

Skjønner ikke hvordan dette kan skje, tråd er vittelig ikke mat. Nå lurer jeg på hvor mye tråd som egentlig er inne i brødet? Og hvor har den tråden vært før den havnet i mitt brød? Og hvor mye tråd jeg kan vente meg 'ut' ettersom jeg har spist omtrent halve dette b-produktet? Crap!

Oppdatering: Det ser ut til at det faktisk er garn. Kanskje er det ifra en genser, eller så liker gutta i Trønderbakeriet å hive på noen ekstra nøster i blandings'en.

1 comment:

dr_bab said...

Synd du ikke bor i USA, da kunne du sikkert saksøkt for uendelig mange millarder dollar.