Monday, December 08, 2008

Adjøss RiT



Da er jeg utskrevet! Formen er god, men er enda litt øm. Takk til alle dere som kom på besøk på sykehuset!

Det var jævlig digg å komme hjem. Å være innlagt er noe dritt! Jeg ordnet 14 dagers sykemelding så regner med en tidlig juleferie, og langt mindre julegavestress enn ifjor.

Har noen noe gode julegavetips? Jeg har plenty av tid til å lage tullejulegaver, og regner med å 'vinne' julaften iår. Her snakker vi å dra det lenger enn kneiptøfler..

Når det gjelder nyttårsaften så blir det to glass med vin evt to glass med øl på meg i år, så jeg satser på å vinne rakettoppskytningen i stedet for drekkinga.

2 comments:

Dr.Kvant said...

Godt å høre at du har kommet deg hjem:) Fortsatt god bedring! Huska at du også skal nippe litt champagne/cava mens fyrverkeriet blir skutt opp nyttår!;)

dr_bab said...

Bra å høre at det går framover ja. Så får du slite den blodfortynnende med helsa:-(