Wednesday, December 03, 2008

Toget Thomas

Da har jeg, via mine kontakter, fått høre litt om Toget Thomas og hva han bedriver tiden sin med. Kopi fra en e-mail jeg fikk, som omhandlet Toget:

"mobilen ligge heime i Skien, lure litt på om mora hans hadde lest mld eg sendte og gjett beskjed om at han måtte sende meg en mail. uansett, fekk en mail, han har det bra, jobba masse og no e det eksamenstid, har hatt en eksamen som i følge han sjøl gjekk te helvete, og skulle ha noken til i desember. snakka om en tur hit etter nyttår, men fram til det kom han te å vere usosial, sa han."

"En eksamen som gikk til helvete" - typisk Thomas, da får han bare en dårlig A.
"En tur hit" - dvs Trondheim

Må si det er kritikkverdig av han å være så vanskelig å få tak i!

1 comment:

dr_bab said...

Fint å høre at han lever.