Monday, December 15, 2008

Middag

Idag trur jeg for første gang at jeg møtte Egil sin overmann i matspising! Det er han samme fyren som er med på Norges lag i verdens sterkeste mann. Han satte seg ned ved enden av bordet mitt og hogget innpå.
Meny: 5 egg, 4 brødskiver, 5 skiver av rødvinsdampet oksestek, 7 poteter, saus, surkål og en dæsj med salat på toppen. Han hadde med seg dessert i samme slengen som var sjokoladepudding og vaniljesaus.

Hadde vært moro og hørt Egil sin middagsmeny idag for å sammenligne, tipper han ikke ligger langt bak!

3 comments:

Dr.Kvant said...

Det er veldig flaut å si, men jeg har begynt å spise litt mindre til middag. Til tross for at jeg trener som aldri før er ikke appetitten ved middag den samme som den en gang var:(

Ps: Noen kan mene at jeg til tider spiser vel mye poteter...;)

Thomas said...

Du begynner å bli gammel, altså?

dr_bab said...

Har du mista appetitten på poteter, har du mista appetitten på livet!