Friday, December 12, 2008

Ut på tur


Jeg var ute og gikk meg en tur til legen idag, og la turen innom Tapir på Gløshaugen. Deretter fant jeg ut at jeg like godt kunne sjekke om Egil og Halvor var på jobb (man vet aldri med denne kulden), og det viste seg at de var og at det var på tide med fredagens kakefest med vinlotteri.

Som dere kanskje vet så kan jeg ikke drikke mer enn to glass vin, selv om jeg har veldig lyst, men jeg anskaffet likevel 3 lodd til kroner 9, for at jeg ikke skulle sitte der som en annen idiot uten lodd.

Gud må ha sans for humor. For nå har jeg en vinflaske jeg trenger hjelp med, takket være lodd o24!!

Kaken var for øvrig veldig god, og det virket som et fint sted å jobbe. Halvor setter forresten inn alle kluter på å få unna jobb før jul, mens Egil er mest opptatt av å binde inn hans nå ferdige verk.

1 comment:

dr_bab said...

Det var bra ikke damene i administrasjonen var der. Tror du hadde fått mange stygge blikk når du vant som "outsider".