Friday, December 26, 2008

Julefangst av ypperste klasse

God jul! Jeg fikk den tøffeste gaven jeg har fått siden 1986, da jeg fikk sjørøverskuten til Playmo med fungerende kanoner. Jeg snakker om en saks som i tillegg til å være svært presis og skarp også har et fantastisk ekstrautstyr: Lasersikte!! Ved å skru på laseren får jeg en rød laserstrek som kan brukes som siktemål for det jeg måtte finne på å klippe i.
Ellers fikk jeg få harde pakker, kun 2 boksershortser og en stol. Men jeg kan jo nevne at jeg har vost en cm, og kan ikke vente til jeg får nytt pass i 2010 slik at min offisielle høyde kan oppjusteres til hele 173.

4 comments:

Thomas said...

Nye sko til jul altså;) God jul:)

dr_bab said...

Jeg forstår ikke nytten av din "laser".

PRS said...

i malaysia solgte dem 200mW grønne lasere på gata. Disse kan brenne gjennom papir.da trenger man ikke SAKS i tillegg

Krana said...

Da jeg var ung hadde vi ikke laserpekere og andre RAVEparty-effekter til hjelp da vi skulle rette ut ting på fabrikken. Vi måtte ofte gjøre om krumstagene til rette stag da det gikk av moten på 50 tallet. Det vi brukte som MAL da var hodet til fabrikkarbeider Gunnarsen som ble helt firkanta etter en ulykke i den nye formeautomaten på fabrikken. Derav ordet MÅLMANN. Det er du for UNG til å huske!