Wednesday, December 10, 2008

Nyttårstur

Jeg, Torgeir, Christian T og Ketil har kjøpt billetter til Portugal (lisbon) 30.des til 6.jan.

Portugal er kjent for sin
fabelaktige Portvin og flotte
natur, samt 830km med
nydelige badestrender.
Temp er 15-21 grad i julen.
Iver har også feriert der.

Har lagt merke til at flere bryter med denne tradisjonen i år. Unnskyldningen er at man må være med sin kjære på nyttårsaften, at man har blodpropp i lungene,eller ikke tør å reise så langt.
Håper flere bestemmer seg for å bli med. Lasse og Terje er allerede i tenkeboksen.

4 comments:

dr_bab said...

God tur. Jeg misunner dere varmegradene. Regner med å fryse ihjel. Må begrense meg til en liten sigar, så utendørsoppholdet rundt midnatt blir så kort som mulig.

PRS said...

du har ingen unnskylning for ikke å være med. Du har aldri vært med på våre turer. D blir fett.

Thomas said...

Jeg får jo nesten ikke lov til å drikke, så hva er pointet. Hva som er pointet i det hele tatt, kan man spørre seg...

dr_bab said...

Jeg registrerer at det indikeres at Portugal ikke har noe å tilby til en edruelig turist.