Tuesday, March 31, 2009

Farvell, Trondhjem



Jeg kom til Trondheim fordi jeg fikk hybel på Moholt, enkelt og greit. Nå drar jeg tilbake uten et sted å bo engang. Jeg kommer til å savne gutta og jenta, og byen som jeg forlot etter 10 år og 8 måneder. 



Det var fint å være student på Gløs og bo på studentby.



Det er utrolig pes å flytte, det anbefales ikke, eventuelt så anbefales et enkelt liv med få jordlige eiendeler. Det ble 12+ svarte sekker med søppel, 8+ med klær til frelsesarmeen. Jeg solgte eller gav bort så mye jeg kunne, og har stasjet saker på jobb som blir hentet i påsken. Bilen er helt full og jeg håper den ikke blir stjålet, da hadde det vært bedre å tenne på i utgangspunktet, det hadde blitt et fint bål, på kanten av Bakklandet.



Men jeg kommer tilbake for møte og greier, og jeg hater å ta morgenfly så jeg kommer gjerne dagen før i tide for en øl eller to, og krasjer hvor som helst hvis mulig.



Nå begynner ett nytt og forhåpentligvis bedre liv. Jeg spurte legen om trening 4 ganger i uka var nok, han sa minst 3 ganger, så jeg må mobilisere folk i Oslo sånn at det blir system på galskapen.



Galskap nok blir det uansett nok av når jeg og min tvillingbror skal bo sammen litt, alene for først gang.

Det blir nok litt trangt.

5 comments:

Håvard Carlsen said...

Nice doing business with you Thomas:-)
Blir nok mere moro tenker jeg, er jo i Oslo både titt og ofte bl.a!

dr_bab said...

Rørende innlegg med flotte bilder.

Takk for artige år med hjemmelaga vin, Jesper, Cherrox, og nachspielloft.

Lykke på reisen!

Brage said...

Velkommen skal du være, Oslobloggerne blir bare fler og fler!

Dr. Hall said...

Du får stikke innom oss når du er i byen!

Dr.Kvant said...

Lykke til i Oslo! Så snakkes vi vel snart igjen, enten i Bartebyn eller i Tigerstaden:)