Thursday, March 26, 2009

Stasj / garasjesalg

Godtfolk! Jeg har noe stasj jeg må bli kvitt til gi-bort-pris hvis noen er interesserte, eller kanskje kjenner en student med slunken lommebok:

 - 2 kommoder (til å ha klær i), en grønn og en i naturtre. 

 - enkelt nattbord (2 skuffer)

 - solseng i plast med madrass. Denne skulle jeg ønske jeg kunne ta med meg.

 - kjøkkenbordet i tre

- fire kjøkkenstoler i tre. De er blå og jeg liker dem.

 - stekovn, 2 1/2 år gammel men moderne

 - 4 sommerdekk, 2 år gamle men kun kjørt i type 2 uker. 185/65/R14, hva nå enn det betyr.

 - 4 svarte skrivebordsbein i metall (med skrivebord, dersom du har en krok akkurat lik min;)

 - enkel kontorstol

 - enkelt TV-bord i tre med en skuff gis bort (bør pusses litt med sandpapir)

 Jeg flytter til helga, så skrik ut, dette er ~ garasjesalg!!

7 comments:

M said...

Skal du flytte langt?

Jeg er interessert i solsengen.

Thomas said...

Jeg skal flytte til Oslo. Og det er like dyrt å ta med alt som å kjøpe inn nytt, ca.

Solsengen er din, kom innom lørdag en gang så blir vi enige om pris, den kostet ny 400 + 300 for madrass, og jeg tenker 100 eller 150 spenn for eksempel (tilsammen). Du kan uansett se på den før du bestemmer deg.

One down, endel to go.

dr_bab said...

Du har ikke en stor kjele eller en kjølebag med tømmeventil som også skal bort?

M said...

For ordens skyld, hvor bor du?

M said...

For ordens skyld, hvor bor du?

Thomas said...

På kanten av Bakklandet. Det er type 10-12 minutter å gå langs med elva dit du bor.

Jeg har kanskje en stor kjele (må rydde litt her før jeg vet mer).

Jeg har også en ødelagt TV dersom noen vil lage et fett youtube-klipp.

Thomas said...

M vil nå kunne nyte påskesolen i horizontal stilling:-)