Wednesday, January 23, 2008

Fortumlet blogger vinner pris ett år for tidlig


Jeg var tilfeldigvis i oslo i et møte mandag, og stakk innom på åpningen av et mobilforum. Stor var forfjamselsen da vi i sjappa stakk av med 1 av 3 priser som ble delt ut iblant (bare) norske selskaper. Spesielt fordi jeg ressonerte at de ville ha sagt ifra på forhånd. Jeg måtte takke for prisen på scenen og hadde seff ikke noe tale klar - rimelig småpinelig. Jeg gjorde det hele kort og da mener jeg KORT. Som betyr at dette får jeg nok høre endel år. Mitt eneste håp nå er å vinne en av de andre to prisene neste år, noe som egentlig var mer 'planen'.

3 comments:

Dr. Hall said...

Gratulerer! Vant du noen form for premie eller var det kun ære og berømmelse?

dr_bab said...

Gratulerer. Nå er det viktig at du beholder bakkekontakten og ikke går til grunne i et hav av alkohol, piller og mobilgroupies.

Thomas said...

Tnx! Det er visst hjelp til internasjonalisering eller markedsføring eller noe i den duren som er prisen.

Nå som folk forventer mer må jeg drekke og dope mer slik at jeg får gjort mer.. eller var det omvendt?? Huff.