Wednesday, January 23, 2008

Penissjokk

I dag da jeg besøkte fjesboken som vanlig fikk jeg sjokk: Egil hadde lagt ut et fotoalbum der det kun var ett eneste bilde. Bildet var av en eldre manns penis, og han markerte (tagget) at bildet var av Dr Bab. WTF???? Trolig skyldes dette at Bab og jeg har moret oss med å tagge Egil i diverse bilder som Pål tok i Sør-Afrika (giraff, måke, neshorn, elefant, liten negergutt), men det kvalifiserer da vel på ingen måte til å hevde at Halvor er en gammel pikk?? Like skremmende er det at egil er i besittelse av slike bilder, kanskje han har tatt det selv av noen i familien?

Som kjent kan egil være litt langsint, men her synes jeg han har tråkket alvorlig i tomaten.

2 comments:

Thomas said...

Hahaha å syte for slikt virker rimelig
teit!

dr_bab said...

Jeg la merke til det samme bildet. Jeg tok meg den friheten å bytte ut Bab-tagen med en Egil-tag.

Bildet er nå fjernet.