Wednesday, May 10, 2006

ad H

H har i det siste vært lite på msn, og generelt lite tilgjengelig. Da jeg logget meg på i dag tidlig var han faktisk pålogget. Jeg tok umiddelbart kontakt, og han svarte etter en viss ventetid (8-10 min?). Etter min mening hadde vi en god samtale, men etter kort tid og helt uten forvarsel logget han seg av.

Jeg vet at H snart skal ha eksamen om partielle diffligninger (han liker å si at naturen er styrt av slike). Håpet mitt er at han vil tre ut i offentligheten med gammel styrke så snart han er ferdig med eksamen.

1 comment:

dr_bab said...

Jeg så faktisk også at H var pålogget msn i dag tidlig. Jeg sa til ham, klokken 09:48, "Narvesen selger krone is for den sympatiske pris av 8 kroner, og man kan velge mellom de to klassiske smakene jordbær og sjokolade."

Torgeir svarte ikke, og snart var han fralogget.