Friday, May 12, 2006

Dags helgeplaner

Som kjent spiser mange av blogdeltagerne grøt sammen på fredag, det har blitt en slags tradisjon, eller et rituale, som innleder helgen. Dag har vært flittig til å møte opp på disse tilstelningene, men jeg må desverre melde at vi ikke kan regne med hans selskap i dag. Han skal til Oslo i helgen, og rekker ikke grøten. Til Oslo skal han reise med fly. Jeg vet ikke hva han skal i Oslo, men kanskje han treffer noen av de andre bloggerne som befinner seg der nede. I så tilfelle håper jeg på at vi får oppdateringer i dette forum.

4 comments:

M said...

Vet noen om Toget kommer?

dr_bab said...

jeg sendte en beskjed elektronisk til hans mobile telefonapparat.

dr_bab said...

Min beskjed har nådd frem til toget. Han svarte på nynorsk; "Eg kjem." Jeg vet ikke hvorfor han svarte på nynorsk, men det er av mindre betydning.

Brage said...

Jeg skal forsøke å iverksette en sammenkomst av osloplasserte fellesbloggere, kanskje hos Pål fra Gol, jeg skulle likt å vite hvordan han trives å bo i skyggen av Norges mest berømte veikryss.