Wednesday, February 13, 2008

Gammelt Valentinerelatert nytt om Brage

Den 22. desember i fjor fikk jeg, nærmest i en bisetning, greie på at Brage har fått seg kjæreste. Dette var på det tidspunktet allerede gammelt nytt, men da jeg tidligere i dag fikk greie på at dette fortsatt var ukjent for Egil, innser jeg at dette MÅ publiseres på bloggen, selv om det er i seneste laget.

Brage har altså fått seg en kjæreste. Hun heter Berit, og jobber i Stavanger. Dette medfører at hun ukependler, og at Brage kun har kjæreste i helgene. Brage virker fornøyd med ordningen, han har tid til trening og guttekvelder uka igjennom, og "kos" i helgene.

Så spørs det om det blir Ballantine eller Valentine på Brage i morgen.

9 comments:

PRS said...

Brage har jo lenge pratet om å sette "barn" til verden. La oss håpe hun vil det samme.

Toget said...

Dette må jeg si var nytt for meg også. Gratulasjoner er vel på sin plass.

Toget said...

Og la meg også nevne at barn ikke er nødvendig. Vi trenger ikke flere brannsupportere med bærumsdialekt :) Faktisk trenger vi ikke flere brannsupportere i det hele tatt.

Håvard Carlsen said...

Dem er jo så få at en til gjør ingenting!

Toget said...

En brannsupporter er en for mye!

dr_bab said...

Vi trenger ikke fler med bærumsdialakt heller.

Toget said...

Du har selvfølgelig helt rett, bab.

Brage said...

Jeg har da for svarte anus ingen blærumsdialekt! For det første skarrrrrRRRrrer jeg, desuten lyder det veldig rart når jeg sier vanskelige ord som korn og ørn. Slike morsomme talefeil trengs det definitivt flere av.
I helgen skal jeg besøke svigerfamilie i Stavanger, jeg lurer på om jeg får servert krumkaker slik som på TV.

Ellers hyggelig å registrere at kjærlighetslivet mitt er like populært som livet på Rognan, målt i antall kommentarer..

Håvard Carlsen said...

Da kan man med rette stryke ett lag av lista over utfordere til oslo's tapre soldater.. Brann suger jo. Makan til dårlig spill har jeg ikke sett på en stund(siden norge-wales). Brann hadde jo ikke en eneste sjanse før 82 min da everton hadde tatt ferie og seieren i boks! Ble pene 2000 i gevinst for meg så greit nok:-)