Wednesday, February 27, 2008

Støv på hjernen?

I dag ringte en dame og spurte om jeg ville svare på noen enkle spørsmål for en eske konfekt. Godtemoms som jeg er, svarte jeg selvsagt ja. Etter å ha besvart noen få spørsmål, ble jeg informert om at en "konsulent" skulle komme hjem til meg med konfektesken, og samtidig demonstrere en kombinert støvsuger/luftrenser. Han var her nå i kveld, og holdt en interresant demonstrasjon av en ganske imponerende maskin. Jeg og Linda følte ikke at finansene helt strakk til, men "konsulenten" hadde med seg en liste der jeg kunne føre på navn og nummer til aktuelle kunder i min omgangskrets. Jeg førte naturligvis opp alle bloggerne (pluss Torgis), og siden det er såpass mange av oss, fikk jeg en fjærfesaks i belønning.

2 comments:

Brage said...

Fortell meg mer om konfekten, var den god?

Thomas said...

Ble akkurat oppringt av disse folka. Gratis konfekt med produktdemonstrasjon - fy FAAN dette er sleipt. Skal jeg ta meg fri for å se demoen så kunne jeg kjøpt meg ny for penga jeg ikke får i stedet.

Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke oppgav adressen din, Halvor:)