Monday, February 18, 2008

Kjendisobservasjon i fotgjengerfelt

På vei til jobb i dag tidlig så jeg Ingar Helge Gimle gå over gaten forran bussen jeg satt i. Jeg er ikke så god på å kjenne igjen kjendiser, så jeg var veldig fornøyd med at jeg klarte å kjenne igjen en person som bare er sånn passelig kjent. Sist gang jeg så en kjendis var også i et fotgjengerfelt, da Vegard "Short Cut" Olsen krysset gaten i motsatt retning som meg. Han var enda mindre enn jeg trodde, faktisk mye lavere enn meg selv. Hvilke kjendiser har dere andre observert i den siste tiden?

2 comments:

dr_bab said...

Tror sist jeg så en kjendis var når jeg så Kristoffer Schau på Edgars. Ellers pleier jeg å se kjendiser når jeg er i Oslo, når jeg var nede for å se Zappa Plays Zappa så jeg Finn.no-mannen på gaten, i tillegg til Petter Skjerven og Zahid Ali på konserten.

Vegard Olsen er forøvrig fra Kongsberg, og Short Cut-navnet er oppfunnet av kongsbergpøbel ute etter å hakke på de som er annerledes, f.eks. i form av kortvoksthet.

PRS said...

jeg ser Juni Aker Hansen fra hotell cæsar når jeg sykler til jobb. Hun kommer alltid syklende i motsatt retning (hotell cæsar innspillingslokaler ligger like ved meg). Ellers så jeg forrige helg den mørke modellen Nadia (hotell cæsar) på Onkel Donald. jeg så også nylig Aylar bærende på sin hund i bogstadveien.