Wednesday, February 06, 2008

Gratis TV!



Idag er andre gang på de siste 3-4 ukene jeg har hjulpet min huseier og nabo med å installere ny TV. Og med å installere mener jeg å sette opp kanalene og fortelle hvor menyknappen er. Dette gikk naturligvis ganske smertefritt, selv om å søke opp kanalene osv. tar jo gjerne litt tid (som jeg har lite av).

I kveld smiler lykken bittelitt idet jeg som takk for hjelpen fikk huseierns gamle 28" TV! Jeg hadde bare en bedriiiiten 20" ifra før, i og med at jeg ikke eier nåla i veggen (faktisk er det mest verdifulle matrielle jeg eier det trykket på veggen der).

Jeg fikk med bordet (med dreibar del) på bildet, og som en liten bonus hadde huseieren til og med kjøpt en ekstra god fjernkontroll:) Med hjelp av en noe stresset sjef fikk jeg bært fossilet ned to etasjer til min stue.

Nå skal jeg pinadø meg koble opp PC'n til TV'n også, slik som alle andre!

Kjenner fellesbloggerne noen trengende studenter? Jeg har bestemt meg for donere bort min gamle tv og bordet den stod på. Jeg tenker moholt, kanskje ifra huttiheita og med sterk rygg evt. venner.

3 comments:

Brage said...

Et strålende eksempel på at det lønner seg å være smart! Grattis med ny TV, måtte den gi deg mange hyggelige stunder. Den gamle TV-en burde du selvfølgelig gi til noen Moholtstudenter, som bor i 5. etg. Da kan de ha en slik kast-TV-ut-av-vinduet-nachspiel som jeg husker var skrekkelig morsomt, og en verdig død for ditt gamle fjernsynsaparat.

Thomas said...

Kongeide! Da setter jeg som vilkår at jeg vil ha bilde på mail dersom de kaster den ut ifra vinduet.

dr_bab said...

Jeg foreslår heller at du installerer TV-en på badet. Underholdning mens man sitter på skåla er undervurdert!