Monday, February 18, 2008

ubalansert kiropraktor?


I dag var jeg hos kiropraktor for å knekke opp ryggen og nakken som ble skadet etter bavian-ulykken. Han er alltid ganske travel og distre. Når jeg var ferdig lurte han på om jeg hadde fått noen øvelser jeg skulle gjøre. "nei" svarte jeg.
Han svarte følgende: "Jeg vil at du skal høre på Mozart 2 ganger om dagen i 30 minutter, men kun på venstre øre. Jeg vil også at du pusser tennene med venstre hånd". Dette fordi jeg har fått en nevrologisk "ubalanse".
Jeg stiller meg med dette tvilende til alternativ behandling. Uansett har Hansen sendt over litt Mozart for å se om det hjelper.
Fikk forresten tilbud om fast jobb som rådgiver i dag. Mer om dette.

4 comments:

Thomas said...

Hva mer var det du måtte gjøre med venstre hånd? Du er på jobbsøker'n altså?

Thomas said...

Rettelse: Det er faktisk den jobben Pål har vært midlertidig ansatt han er tilbydt fast stilling.

dr_bab said...

Jeg har lest i siste nummer av Sceptic, at Mozart-effekten bare er tøv. Forøvrig er Mozart helt ok musikk, men jeg synes det blir litt "puslete". Jeg liker russiske komponister bedre.

Toget said...

DU er puslete. Mozart rocker.