Friday, April 24, 2009

Brage slipper nederlag!

I dag ble det klart at Southampton rykker ned til League One. Brage var som kjent fram til for få år siden Southamptonsupporter, men han har byttet til Arsenal. Argumentet for dette blodsviket var at han da blei eneste Arsenalsupporter på jobb. Flaks for Brage at det vrimlet av Southampton, Middlesboro og Charltonsupportere på jobb, sånn at han måtte velge et lag som er i skikkelig medvind, og kan se langt etter tunge dager som fotballsupporter.

6 comments:

Thomas said...

Hehe

M said...

Kan seir ei vinnes ved å kjempe,
så får man fare frem med lempe.

Brage said...

AU! Jeg er da for svarte svingende anus fortsatt supporter av the Saints, synes straffen fra FA er forferdelig utspekulert. Jeg heier også på Arsenal, de er vel ca på 4. plass over mine favorittfotballag. Men som det internasjonale laget som blir oftest vist på fjernsyn får jeg ofte anledning til å vise min måteholdne støtte til dette laget. Er tross alt Arsenal som har den største realistiske muligheten for å kunne kuke opp sesongen til klubben fra Nord-England hvis navn vi ikke nevner..

Håvard Carlsen said...

Jeg er sjokkert!

dr_bab said...

Straffen fra FA har blitt som den har blitt etter at Leeds prøvde å sno seg unna ved å sette klubben under administrasjon etter at det var klart at de rykka ned. Da ville de fått en meningsløs poengstraff som ikke svei noenting.

Nå er det sånn at hvis du går inn i administrasjon etter en viss dato, så ser man an om poengstraffen får noen betydning eller ikke og hvis den ikke gjør det så overføres den til neste år.

Unknown said...

Å ja... Sjokket er nok ikke så stort. Husk at glass knuser like lett om steinen kastes innenfra...