Friday, April 03, 2009

Snøfri Påske for første gang

Jeg skal til Kina i Påsken, eller for å være helt presis Beijing. Det blir min første utenlandstur i 2009, og selv om det er trist at det ikke blir noe snøkontakt denne påsken så er det ikke slik at jeg gruer meg heller. Målet for turen er å sprade på muren de har der, og å smake på et nytt dyr. Jeg har fått tips om hvor jeg kan finne hundekjøtt, det hadde vært litt morsomt å spise, kanskje som en kebab?

Hva skal resten av Fellesbloggerne finne på?

9 comments:

dr_bab said...

Jeg skal:

1-Tappe øl på flasker

2-Brygge nytt øl

3a-Drikke hjemmelaget øl
3b-Drikke øl fra vinmonopolet

4-Lese ølbøker

dr_bab said...

Nå fikk jeg akkurat tilbake BH-posene mine. Det hadde blitt en trist påske uten.

Thomas said...

Prøv også kattunger..

Jeg skal ikke en dritt! Så det blir med andre ord sløving.

PRS said...

Jeg skal være i Oslo og slappe av mens oslo-folket drikker seg fulle i Hemsedal og på Golsfjellet. hehehe.

Vi gjorde jo feltarbeid i Beijing i fjor. Anbefaler deg å dra til Houhai - bra område med innsjø barer og restauranter.

Krana said...

Jeg blir i Oslo. Skal jobbe, og har tatt på meg det enorme ansvaret å passe en katt. Kanskje en IPA på µbryggeriet.

Beijing er en interessant by. Når dere skal til muren, si ifra uttrykkelig klart til guiden at dere ikke vil innom noen jade-butikker på veien, så stopper han kanskje på bare 3 steder istedet for 10.

Dr. Hall said...

Jeg skal holde samfunnets hjul i gang fram til onsdag. Får besøk fra Irland, så blir vel litt sightseeing og slikt

Håvard Carlsen said...

Jeg skal også til Oslo og drikke masse øl!

Toget said...

Toget skal ut på tur til Kambodsja og Thailand rett etter påske. Det blir fint. Dessverre skal han før det tilbringe påsken i en låve der han skal lempe gamle jordbruksmaskiner i en container.

Dr.Kvant said...

Da tar doktoren snart påskeferie! En tur til Østlandet før det blir kursing i Stavanger. Blir deretter en ukes kursing i Pyrineene før jeg kommer tilbake til Tr heim.

God påske!