Tuesday, July 14, 2009

Ketil og Torgis på flyttefot

Ketil og Torgis driver i disse dager og flytter, jeg lurer jommen på om det ikke var i går de flytta. De forlater altså den koselige leiligheten på Solsiden og flytter inn i byen en plass der Ketil har kjøpt leilighet. Torgeir blir leieboer hos Ketil. Jeg husker ikke den nøyaktige adressen, men har hørt at de har stor takterrasse med mulighet for drikking. Jeg kan også fortelle at de ikke gadd å vaske etter seg når de flytta, men leide inn et byrå.

12 comments:

Håvard Carlsen said...

Stemmer dette! Kan ogsaa opplyse at leiligheten har en stor terrasse med utsikt over fjorden samt en gigantisk felles takterrasse. Der har jeg vaert paa fest i gamle dager.

Dr. Hall said...

Når blir det innflyttingsfest da? Hadde vært kult

dr_bab said...

Jeg veit at Ketil skulle dra på sjøen straks etter at han flytta, så mulig det først blir om noen uker. Dette vet jeg dog lite konkret om.

Håvard Carlsen said...

Du har redd dr. bab. Ketil drar paa havet mens Torgeir tar den lange reisen opp til nord da han har ferie. Er foroevrig i gamle sentralbadet i prinsengata, 50m nedenfor gamle erverdige jesper nattmann.

Torgeir slipper foroevrig aa betale husleie de foerste 4 mnd hvis han flytter ut innen da, hvis ikke maa han betale 5 lapper pr mnd. Blir meget interessant aa vite hva Torgeir velger aa gjoere.

Håvard Carlsen said...

rett, ikke redd:-)

dr_bab said...

En snedig avtale, fire måneder gratis. Blir spennende å se.

dr_bab said...

Jeg synes det hadde vært artig å dratt på Jesper igjen.

Håvard Carlsen said...

Jepp, kunne ikke vaert mere enig. Var moro der faktisk, liker normalt ikke slike steder men jesper var et hederlig unntak.

Husker spesielt jeg stjelte en flaske bak baren, fornoeyd dro jeg paa nachspiel og vi helte i oss. Etterhvert viste det seg at det var noe sitrongreier, tilsetningsstoff med 0% alkohol, SKANDALE.

dr_bab said...

Skal forresten Ketil leie ut ekstrarommet uansett, selv om Torgis velger å ikke bo der?

Håvard Carlsen said...

Nei, trur ikke det. Men trur han vil ha det som "jobb"rom, hehe! Blir moro aa drikke oel paa terrassen der framover. Naa blir det jo ogsaa mere interessant aa stikke paa storaas og brukbar siden det bare er aa rusle ned og faa ett stempel. Er jo ogsaa kun 50m til mikro og digg oel:-)

Dr.Kvant said...

Hehe. Virker nesten som om det er Håvard som skal flytte inn der - du har kanskje lyst på det ekstra rommet?;)

dr_bab said...

Kjempeidè. Håvard kan leie rommet, så har han en plass å dra når han er full og vanskelig og Heidi ikke vil ha ham hjem.