Friday, July 17, 2009

Reisebrev fra Slovenia

Det er lenge siden jeg har blogget naa, saa jeg tenkte jeg skulle skrive et enkelt reisebrev for aa begynne aa komme i blogge-form igjen til hoesten. Det ble likevel litt komplisert med saa mange bilder. Foerst det viktigste: Kebaben her holder ikke Torggata-standard. Bildet over er bevis paa at kjoettet inneholder beinrester (i dette tilfellet fra studenter). Det er to lokale Pilsnere her, Union og Leška (eller noe saant), der jeg synes Union er best - lys, rund, tjekkisk retning - bra naa paa sommern, veldig varmt her. Ellers har jeg vaert paa universitetet i Ljubljana og tatt et glass saft med en professor og har klatret paa tre ulike klatrefelt hittil.





1 comment:

dr_bab said...

Øl i glass er noe av det fineste man kan ta bilde av!

Har du vært på humlefarmene? Er vist vanlig for studenter å ta sommerjobb som humleplukkere der nede.